Sveiki,
pastaruoju metu turiu problemą su PBXww – matau tik apie 90 % blokų (pvz., „person“ ir pan.), o dešinė pusė nematoma, todėl negaliu pašalinti numerių ir atlikti kitų veiksmų, kurie yra dešinėje pusėje.
Bandžiau Firefox ir Chrome, bet tas pats.
Forume jau mačiau lygiai tokią pačią problemą, bet ten nėra sprendimo…
I’m using the PBXww layout controls and it appears that each block is missing the right-hand 15% or so of its content. See image for example:
[image]
(I’ve obscured my specific number.)
I’ve outlined in blue the spaces that I think are missing pieces. On the left, the out-port from the DID block is separated from the rest of the block.
On the right, the (expanded) voicemail block is missing its right edge. Note that the “play” control for the audio clip is not centered. Also, when the c…
Gal turite kokių nors pasiūlymų?
Ačiū
GERAI – radau problemą!!
Naudojau numatytąją raišką 1920*1080, bet su vidutinio dydžio elementais (125 %).
Jei pakeičiu elementų dydį į mažesnį (100 %), tada matau langelį – bet man labai nepatinka taip dirbti… viskas per maža.
Ar yra tikimybė, kad galite padaryti langelius PBX didesnius, kad tekstas tilptų net ir esant skirtingiems ekrano dydžiams?
oded
Džiugu girdėti, kad viskas gerai, ir mes esame parengę didelius PBX / telefono sistemos atnaujinimus – daug naujų funkcijų ir nebereikės „Flash“.