Odchozí hovory bez přenesení čísla

Ahoj – je možné pomocí vašeho softwaru uskutečnit odchozí hovor z iPhonu, ale bez skutečného přenesení čísla k Flynumber, pouze s „pouhým“ doložením vlastnictví čísla (fakturace atd. podle potřeby)? Ptám se, protože bych si zároveň potřeboval ponechat stávající předplatné. Pokud je to možné, jak postupovat?

Ahoj @Jeppe_Schoenfeld,

Dobrá otázka a i když je to technicky možné, podle nejnovějších pravidel STIR/SHAKEN to není doporučeno, což nám v podstatě znemožňuje dodržet předpisy, pokud bychom to udělali.

Více informací zde.

STIR/SHAKEN - Wikipedia

EDIT: Zjišťuji další podrobnosti a toto téma aktualizuji.

Ahoj znovu, @Jeppe_Schoenfeld

Bylo nám řečeno, že by to mělo s naším telefonním systémem fungovat v pořádku

Dej mi vědět a já můžu tuto funkci odsud zapnout (jakmile bude telefonní systém na účtu a zaplacený)

Super! Jsem v tom úplný nováček, tak mě prosím omluvte. Jaká je pro mě nejlevnější možnost, jak to zřídit u Flynumber? Co si od vás musím koupit? A jaké doklady vám musím poslat, abych prokázal vlastnictví mobilního telefonního čísla? S pozdravem Jeppe

Budete potřebovat telefonní systém – běžně stojí 14,95, ale zde jej můžete aktivovat za 9,95

Měl by stačit (nedávný) účet / faktura za mobilní telefon.

Jakmile se zaregistrujete, vše odtud nastavíme, aby to pro vás bylo jednodušší.

To zní skvěle. Předpokládám, že nebudou účtovány žádné dodatečné náklady za zřízení „portu“, jakmile poskytnu poslední účet, a že nabídka 9,95 bude pokračovat i po „spuštění“.

Pokud ano, rád bych váš systém vyzkoušel a zaregistroval se. Jaký je další postup?

S pozdravem

Jeppe.

1 Líbí se

Ahoj @Jeppe_Schoenfeld,

Správně, mějte prosím na paměti, že je zde minutová sazba za odchozí hovory v závislosti na tom, kam voláte.

Stačí se zaregistrovat a zvolit phone system (telefonní systém) – cenu odtud aktualizujeme. Aby to bylo jednodušší, vložte prosím URL tohoto vlákna fóra do tiketu, jakmile bude účet zřízen.